Fitness at Christmas

Jouluviikkona halusin treenata keppejä ja kontakteja. Olisi kiva saada ne ratavalmiiksi, koska minulle hankittiin KISAlisenssi. Tarkoituksena olisi siis aloittaa kisaaminen Xeman kanssa! Lisäksi on minun tehtävänä hankkia Mizylle agilitysertejä. :D

Toisella treenikerralla kaikki onnistui niin hyvin. Kepit ovat vielä vähän auki ja vauhtia tulee kun varmuus tekemisestä kasvaa. Kivasti kepit menevät jo nyt. Xema alkaa olemaan jo aika valmis kontakteiden suhteen. Itsenäisyyttä haluan vielä vahvistaa ja minun vauhtini häiritsee aluksi Xemaa, joka ei muista pysähtyä oikeaan kohtaan. Tosi tyytyväinen puomiin tällä hetkellä. Ekaa kertaa tehtiin myös puomia radanomaisena, kun otettiin hyppy, putki, hyppy ja puomi. Eikä mitään ongelmaa.

          Keinua en ajatellut tehdä, mutta Xema karkasi sille kun en huomannut. Kuulin "pam" ja katsoin, niin Xema katsoi keinun alasmenolta minua. "Missä Ida nami?" Tehtiin sitten kunnolla keinua ja lisättiin vielä putki. Ekaa kertaa muu este ennen keinua ja silti meni hyvin. Hienosti ainakin erotti keinun ja puomin.

Treenivideo ei välttämättä toimi puhelimella, mutta tietokoneella pitäisi pyöriä. (:

Sunnuntaina (27.12.) oli epäviralliset kisat RimAn järjestämänä. Xema pääsi supermölleihin ja mini-luokkaan. Rata vaikutti helpommalta kuin mitä olikaan. Minusta oli ehkä vähän haastava supermöllitasolle. Etenkin nopeilla makseilla oli haastavaa 6 putkelta kääntyä niin jyrkästi 7 hypylle. Xemakin olisi tullut 7 hypyn ohi jos en olisi vetänyt niin voimakkaasti puoleeni. Koko rata oli minusta enemmän hallussapitoa kuin että olisi vain voinut tykittää suoraa. Xema suoriutui tietenkin aivan mahtavasti! Itse mokasin ekalla kierroksella 4 hypyn, koska olin ajatellut valssia 5 hypyn jälkeen. Ennakoin liikaa, mutta en korjannut, koska se olisi ollut turhaa. Toisella kierroksella sain myös kaarroksen 2 hypyltä paremmaksi ja tein suosiolla takaaleikkauksen 6 putkelle. Xema voitti yli sekunnilla, mikä on siis paljon agilityssä. (;



Mulleko? :D
          Samoissa epiksissä oli myös Xeman veli, Velmu. Velmu voitti supermöllien medi-luokan ja möllien medi-luokan.


Heti toistensa korvissa. :D
Sisko ja Veli ♡
























Lisäksi pääsin myös kilpaileviin Mizyn kanssa. Tämä oli minun ja Mizyn toinen kerta kisoissa, mikä vaikutti Mizyyn radan alussa. Videolla hitautta ei näy, mutta minä tunsin sen ja äiti myös. Muutenkin olin jotenkin sekaisin alun pyörityksessä. Ensimmäisellä kertaa, koska Mizyn vaisu lähtö hämäsi minua ja toisella kertaa ennakoin liikaa (ihan niin kuin olisin ohjannut Xemaa?). Hyvin meillä kuitenkin meni ja sijoituimme 2.





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hyppytekniikka

Sometimes life doesn't go as planned

Miracles in a little girl ♥